Samstag, Juni 22, 2013

Neues zum Hobby Schreiben

Gestern Abend habe ich meinen Liebesroman ausgelesen, war ganz nett - allerdings war die Übersetzung wieder einmal eine Katastrophe. Ich habe von Sarah Mason ja schon mal ein Buch gelesen, allerdings im Original und das war wesentlich besser. Ausserdem hat mir der Übersetzer den Ausdruck "zu Tode gelutscht" gestohlen ;-)
 
Heute Abend beginne ich dann mit einem weiteren 200 Seiten Buch, das ich bald ausgelesen haben sollte - vor allem, weil es nicht wirklich für die U-Bahn geeignet ist. Aber wer weiß, vielleicht schreibe ja ich den nächsten "50 Shades of Grey-Bestseller".
 
Mein Neues:

Dr. Charley FERRER
BDSM For Writers

Description:: Join world-renowned Clinical Sexologist Dr. Charley Ferrer as she provides valuable information about Dominance and submission and the various power exchange relationships. BDSM for Writers addresses the emotional and psychological connections men and women make in this uniquely erotic lifestyle, dispelling many of the misconceptions perpetuated by Hollywood and the media. BDSM for Writers provides authors with a valuable tool to assist them in developing stronger and more realistic characters, plots, and scenes. Not only does BDSM for Writers cover the basics every author must know when writing in this particular genre, it provides insight into individual characteristics, personality traits, and lifestyle etiquette that adds realism to any fictional BDSM work. Plus Dr. Charley provides a unique BDSM Checklist to help develop your characters and erotic scenes.

Keine Kommentare: